Milton

Milton

fredag 8 april 2016

Jag är FRI!!


Efter en sömnlös natt med en mycket obekväm liggställning i Miltons myspöl pga hans öroninflammation som kom igår kväll. Så är jag trots det just nu otroligt glad och lättad. Jag är nämligen lånfri!!! 
Idag kom nämligen våran handpenning och direkt utan att blinka gick jag in och förde över de resterande 118.822:- som var kvar från när jag startade mitt företag. Detta lån som har kostat mig 2.500:- extra varje månad är nu ÄNTLIGEN ett minne blått. Jag förstår det inte än. Detta har skapat sådan ångest hos mig och även blockerat min lust till att vilja sy och vara kreativ. Men nu, finns det alltså inte längre. Det är avbetalt och därmed är Mikabilly helt ett avslutat kapitel i mitt liv. 

Nu behöver jag inte oroa mig hur jag ska kunna få ihop extra pengar längre för att betala av detta och jag kan få tillbaka lusten till att skapa igen. 

Även fast denna dagen började tröttsamt och tråkigt med lillemans onda öron så kunde den samtidigt inte sluta bättre. 

Nu vänder det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar