Milton

Milton

lördag 23 april 2016

Flyttlass etapp 1.


Idag kom Janne och Eva ner med en stor  släpvagn. Jag började jobba vid 12 så efter lunch idag så satte Janne och Christian igång om bära kartonger. Kartong på kartong på kartong... Milton var med farmor och lekte men kikade till "faffa" och pappa emellanåt för att kolla läget ;)

Från 11.30 i morgon har vi hyrt en lastbil. Blev det istället för släpet då det strulade med bokningen. Hoppas nu vi får plats med allt. Sedan åker de fyra upp till Hallsberg och kvar blir lilla jag tillsammans med en tom lägenhet och en luftmadrass. Låter sorligt, men det går ingen nöd på mig. På måndag kommer C ner igen på förmiddagen och sedan städar vi ur lägenheten och ska spendera sista kvällen i stan med Pillan och Tomas. 
På tisdagen tar vi det sista pick och packet och kör norrut. 
Spännande!!!


Innan jag skulle till jobbet idag så var vi ut och njöt av vårsolen och busade med Milton. Mina två killar, de bästa i mitt liv!


Igår var vi en sväng till Tessan och barnen och fikade och lekte ute i lekparken. Milton föredrar nästan mer att leka med sand i hink och spade än att gunga. 
Här leker han "vad får det lov att vara;)"


Hur mycket kärlek går det att känna för en annan person? Förmodligen hur mycket som helst när det är ens eget kött och blod. 


Idag när jag kom till jobbet och tittade på schemat för helgen så såg jag detta. Söta Matilda (min chef) har skrivit in att det är min sista dag hos dem i morgon. Det kändes verkligen idag. Vemodigt och lite ledsamt. Tycker så otroligt mycket om dem allihopa och så ska jag nu lämna dem:(
Men, i morgon ska de få min lilla present, ser fram emot reaktionen:)

Ha en fin kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar