Milton

Milton

torsdag 21 april 2016

Att lämna avtryck...


I helgen jobbar jag mitt sista pass på IKEA Kållered. Väldigt ledsamt att behöva skiljas från ett fantastiskt gött gäng. Men har gjort ett gott intryck när jag hör hur de oxå tycker det är tråkigt att jag ska lämna dem, så det värmer otroligt mycket. 
För att de inte ska glömma mig eller för att jag inte ska bli en "i mängden" som slutar där så har jag sytt ihop en tygdocka som de kan ha och minnas mig;)
Lite för att de tycker det är så kul att jag är skräddare men oxå som en rolig avskedspresent från mig:)
Hon är ju inte jätte fager, men skönheten sitter ju på insidan sägs ju det:)


Igår fick vi däcken på bilen bytta. Milton hjälpte så klart pappa och skruva och pumpa upp bilen. 


Åh ett, två, tre LYFT!


"Pappa", "Om du rullar in den lite till så ska det nog funka sedan". 


Våran lilla gosse med vårblommor i mössan :)


Igår morse var Pillan och sällskapade oss vid frukosten och blekte min utväxt. Kommer verkligen och sakna henne. Men så fort jag fått mitt nya schema på Ikea Örebro så ska hon boka en resa upp, myyyys!!!


Även idag passade vi på att hänga. Så då blev det suschi på stan. Milton sov under tiden men vaknade sedan och fick smaka misosoppa som han gillar så mycket. Sedan blev det musik från Pillans Spotify. Kan säga att den kille Älskar musik! :)


Igår for alla hyllor ner, så nu ekar det tomt i lägenheten. Jag har nu köpt 20 kartonger till så det blir en heldel när detta är färdigpackat, vilket kommer att bli i morgon:)


Igår tog jag med Milton till Göteborgs museeum, så han skulle få springa av sig lite. 


Så roligt och se hans utveckling i allt han gör. Han är verkligen en egen liten miniperson nu. 


Nör jag gick på stan igår så ramlade jag över denna skönhet som stod i ett skyltfönster. Det är silver med cubic cicorn, hm, hur stavas det egentligen?
Ja, fin som snus var den iallafall, så får se om jag ger mig själv en present innan jag lämnar la stada:)


Slottskogen kommer jag att sakna.  Denna enorma fina park mitt i stan har gett mig många härliga promenader och lugna stunder. Vissa dagar förstår jag verkligen inte att jag ska byta stad, starta om på nytt och lämna min trygghet här i Göteborg. Men jag ser verkligen fram emot våran nystart. Göteborg förvinner ju inte och jag kan närsom helst komma och hälsa på den:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar