Milton

Milton

tisdag 15 mars 2016

Lägenhet ute för försäljning och en sjuk lilleman...


Nu ligger våran lägenhet ute på bl.a hemnet, bjurfors hemsida och blocket. 
Superfina bilder verkligen! Jag tänker "bor vi verkligen där":) Lägenheten ser ju verkligen superfin ut. Nu hoppas vi det är många intressenter som anmäler sig och vill komma och köpa vårat bo. Budkrig hade ju varit fantastiskt!

Här kommer bilderna på vårat hem:


Välkommen in...


Vardagsrum och arbetshörna. 


Ser ju större ut på bilden, men man får ändå plats med en matgrupp om man så vill. 



Vårat härliga och framförallt avkopplande sovrum. Sköna färgval och ingen insyn alls.


Badrummet som fick sig ett rejält uppsving när vi med enkla medel tog bort badrumsskåpet och ersatte det med en stor spegel istället. 


Lite färgexplosion. Är mer dämpat i verkligheten. Kan användas som klädkammare men jag har valt att ha det som arbetsrum.


En lägenhet som är totalrenoverad. Väldigt bra planlösning och den rymmer hela 69 kvm på 6:e våningen. 


Härlig inglasad balkong där fönsterpartierna går att dra åt sidan. En fantastisk utsikt ä, speciellt på kvällen. 



Från vardagsrummet välkomnas man in till ett härligt kök som andas modern retro.


Vi älskar verkligen detta kök. Kommer bli svårt att slita sig den dagen vi flyttar ut. 


Välkommen på en kopp kaffe med nybakade bullar (fejkbullar;)


Luftigt och bra med yta. Älskar det svart/vita golvet tillsammans mot den linblomsgröna färgen på köksluckorna. 

Ja nu är det bara att invänta söndagen och måndagens visningar. Igår sms mäklaren och sa att 4 st hade bokat in sig hittills på visning. Målet är önskvärt 10-15 st. Så nu håller vi tummarna att fler vill komma och kika på våran pärla!


Jag har nu börjat förbereda inför visningen. Jag packar ner och princip tömmer hallgarderoberna. Några enstaka plagg och skor får vara kvar. Sedan ska jag packa ner i köket. Tänker att om intressenterna vill öppna och kika så får det ju ändå se snyggt ut, även innanför dörrarna;)
Nu blev ju Milton magsjuk i söndags och har idag fortfarande feber. Min plan var att hyra ett släp och köra upp till Hallsberg och stugan ons-fre men allt som packas ihop. Jag hoppas vi ska kunna göra det på Tors senast. Får se hur lilleman mår. 


Lillbubbas våran som inte alls är nå pigg. Första magsjukan har vi gått igenom oxå. Konstigt det där. Det gick hur bra som helst att vårda och ta hand om hans spyor än om jag hade gjort det med mannens. Men en god förklaring är ju att han är min lille son:)


Ibland får en ta de bästa lösningarna för att kunna utföra sysslor som ej går att lösa på hemmaplan.
Jag hade bokat tvättid i morse för att få bort allt från magsjukan i söndags. Milton har bara velat ligga i sin säng hela förmiddagen så för att han inte ska märka att jag försvinner en kort stund så hängde jag upp plattan på sänggaveln och satte på favoriten teletubbies.
Gick som en dans, han låg och kikade när jag kom tillbaka och nör jag senare tittade på honom så hade han somnat.
Lillhjärtat vårat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar