Milton

Milton

fredag 15 januari 2016

"Varför har vi inte..."


Det här kommer att bli såå bra och snyggt! Jag älskar att måla, jag älskar att inreda och jag mår sjukt bra att få vara kreativ. I morgon ska jag jobba 6-15 och sedan när jag kommer hem så då jag fortsätta måla igen :)
"Varför har vi inte gjort detta innan", säger Christian när han kommer hem. "Det är blir ju sjukt bra! "Älskling, om vi går med bra vinst, vill du inte gå en designkurs då". OM jag vill :D!?!

 
I morse vaknade vi 8.15, jisses vad han skämmer bort sin mor med sovmorgnar:) han ÄLSKAR sin nya myspöl. Helt värt 1299:- måste jag säga! Mamman sliter på jobbet alla januaris helger så då ska gossen givetvis få sig en present :)


Älskar mornarna med denna gofis. Jag älskar iof alla timmar på dygnet med honom, men visst, eftermiddagarna efter 16.30 kan väl vara rätt så tröttsamma när lilleman är hungrig och trött. Men, det är bara att härda ut till kl 18.30. Då är det välling och sedan, God natt!

Men åååh som jag älskar honom! 


Idag när jag skulle börja måla syrummet så funderade jag på vad jag skulle kunna använda som därrstopp. Jag testade först att spika upp ett tyg, men icke, det rev han ner, haha!!
Sedan kom jag på att jag kan ju ställa en hurts framför dörröppningen så då kan han ju ändå se mig. Inte jätte populärt i början men efter en liten stund så vänjde han sig så då kika han lite på teletubbies från sin pöl och lekte på sitt rum. 


Idag är det tulpanens dag. Jag köpte hem lite röda tulpaner medans jag fick vitt vin och cider av min man :)


Gosigt att softa framför tv:n.

Ha en fin helg allihopa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar