Milton

Milton

tisdag 12 januari 2016

Färgvalen gjorda och exklusiva fotöljer...



Idag har jag o Milton varit och kikat på kulörer och det gick förvånansvärt fort att bestämma sig. I Miltons rum ska jag måla halva/halva. Se bild nedan.
Men fönsterväggen ska bli helgröna. Till detta ska jag ha denna kappa, kommer att bli såå fint!

Till syrummet så ska jag ha halva underväggen grå, sedan ska jag måla några ränder i nyanser av grått men bryta av med en härlig accentfärg. Tror det kan bli grymt fint! Blir lite som en överraskning när man öppnar dörren :)

Här kan ni se lite olika typer av målningar o kulörer.





Detta sista exemplaret är väl typ som det kommer se ut. Kanonfint med andra ord:)


Såg dessa taklampor på Ikea. Väldigt fina, men vet inte vart jag skulle ha dem. I hallen kanske...


Idag medans Milton sysselsatte sig själv så sydde jag ihop överdragen. Gick faktiskt bra med honom. Det ända som är irriterande är att det är kaos i mitt syrum. Men nu ska det bli ändring på det;)
Jag blev sjukt nöjd med dynorna. Teaken kom fram mer, och de ser mer exklusiva ut nu tycker jag. Nu måste jag bara få tag på en låååång nål så jag kan sätta knappar på dem. 


Milton fick två lådor med dragkedjor som han fick greja med medans jag sydde. Men det blev både det ena å det andra efter en stund ;)

I morgon ska tessan o Hugo komma förbi en stund på dagen. Det blir mysigt, tror jag ska bjuda på lite semlor ;)

Ha en fin kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar