Milton

Milton

söndag 27 december 2015

Tack Sundsvall för denna gång!


Då var vi på plats i Hallsberg igen efter en lång bilresa upp ifrån Sundsvall. Men det gick så otroligt bra med lilleman hela vägen ner. Vi käkade lunch på Gävle bro och for hem till Milla o Jonas i Gävle för att hämta Jannes Volvo som vi körde hem till Hallsberg. När vi kom strax efter Västerås då kom snön. Så vi fick köra lite försiktigt i varsin bil för att det vräkte rätt bra ned.


Men väl framme så var det så vackert och fint med all snö. Milton tittade upp mot flingorna och sa "titta"!
Så i morgon blir det till att åka lite pulka innan vi drar hemåt:)


Igår käkade vi lutfiskmiddag hos syrran med familj. Barnen lekte så fint tillsammans. Milton älskar dessa små bondgårdar, så det får nog bli ett sånt någongång. 


Syrran med smågrabbarna. Det skiljer bara 9 månader men så mycket utveckling. De är såå söta tillsammans!


Igår fm for vi hem till mormor tillsammans med farmor på kafferep :) 
Så mysigt att få rå om dessa fantastiska damer. Jag hoppas så innerligt att jag får ha dem i mitt liv mååånga år till. 

Igår kväll gjorde man sig snoffsig för att gå på bio o sedan ut o ta em drink med syster o respektive. Det var ju väldigt trevligt :)


Det har aldrig hänt att vi varit ute tillsammans, men jag hoppas att det inte var sista gången. 

I morgon åker vi hemåt mot Göteborg igen. Just nu vräker det ner snö här i Hallsberg o det är så mysigt. Detta är faktiskt en av orsakerna jag oxå vill flytta. Att kunna få lite vinter och få njuta av den tillsammans med min lilla fina familj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar