Milton

Milton

tisdag 29 december 2015

Officiellt i mål!!


Detta trodde jag väl aldrig. Att jag efter en julhelg med massa god mat o gotta nå över min MÅLVIKT! Helt fantastiskt underbart vill jag meddela. Jag har inte använt mig av ww verktyg sedan september utan har gjort detta själv och nåt målet. Jag är stolt över mig själv och nöjd med min kropp. 


Nu ska jag bara få tillbaka styrkan i denna mjuka kropp. Struman har ju brytit ner min muskelmassa så jag har ju blivit otroligt svag och lös i kroppen. 
Men nu har jag fått svar på remissen så nu ska jag åter igen komplotters med blodprover o sköldkörtelprov innan jag får komma till en läkare o få medicin.

 
Feb 2015


Idag 2015

Grattis till mig! Nu ska jag hålla jämvikt, och njuta av mitt "nya" jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar