Milton

Milton

torsdag 19 november 2015

Utgång och vovvar...


Bada bada, plask plask! Ja vi äger ju inget badkar så då får det gå lika bra med plastpoolen. Milton tycker ju det är lika roligt ändå, och det är ju det viktiga.


Älskar dig så fruktansvärt mycket mitt lilla charmtroll!


Både i tisdags och igår var det utekväll för den här modern. Jag och tessan fick oss en mycket trevliga och lite blöt kväll;) kom hem 00.30 och hade härlig huvudbank på morgonen:)
Men det var det värt! 


Igår var jag ute med Ikeagänget. Super trevligt verkligen! För var vi på bowling i Majorna och jag förlorade Big Time:)


Mitt lag :)


Sedan var vi på Manana, tapaskrog och åt. Jätte god mat och fantastiska kollegor :)


En härlig kväll med mycket skratt och "lära känna dem". 


Vi var även igår och hälsade på Lena och hennes sju hundar. Nu tog jag en massa bilder på dem med de har visst försvunnit. Det är med dubbel förtjusning för Milton med hundarna. När de börjar skälla så blir han arg och ledsen men så fort de slutar så blir han glad :)


Idag for julgardinerna upp i köket. Helt plötsligt så blev det så mycket mysigare o mer ombonat. Nästa veckan åker staken upp oxå. 
Ska faktiskt ställa granen på balkongen, så inte en lilleman får tag på alla kulorna ;)

I morgon ska jag upp 05!!! Då ska jag jobba en sväng för att lära mig upp-pack. Jobbar till 9.30 bara, för efter det så drar vi uppåt Hallsberg och 1 års kalas:):)

Nu ska jag städa vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar