Milton

Milton

måndag 16 november 2015

Öppna förskolan-Eklanda och en kär vän..


Idag har vi varit på öppna förskolan i Eklanda i Mölndal. Tack Ellie som drog med oss dit. Topp 10 måste jag säga! Stort, fräscht, mkt för barn/bebisar att göra, liten cafeteria med symboliska priser, sångstund med varierande sånger och rythmik, samt en liten second hand shop. Så numera kommer vi alltid gå dit och inte mer till vårat uppe på torget. Det är inte alls lika trevligt då den lokalen delar med ungdomsgården. 


En härlig pöl med massa kuddar att slänga sig i, det älskar Milton! 


Wwwihiiiii!!!


Vi passade på att äta lite gröt när vi ändå var där. Milton äter allt, då menar jag allt. Matgladare unge hade vi nog inte kunnat få:)


Leka med massa olika saker är kul. Å att åka rutchkana är väldans kul!


När vi skulle åka hem så ringde Lyzina, så då bestämde jag mig för att åka dit. Börjar bli liite less våra väggar nu så jag gör allt för att få träffa andra och hitta på saker utanför hemmet.
När vi kom dit så bjöd hon oss på goda pannkakor. Mums mums sa Milton.


Han fick lov att äta naken då vi hade glömt hakklapp hemma. Var ju ännu bättre så han kunde kleta ääännnuuuu mera :)


Hej! Jag heter Milton har en massa hallonsylt i ansiktet :)


Tänk vad fynd man kan göra. Hittade allt detta för 150:- av en kvinna från en Facebook sida som skulle sälja. Jätte fräscha grejer och Milton får lite nytt att leka med :)

I morgon ska vi åka och bada med Ellie o Felix. Första gången jag tar med Milton på badhus, så det ska bli spännande :)

Sedan på kvällen så ska mamman få gå ut med sin vännina (tessan) o ta en glas vin. Treeevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar