Milton

Milton

söndag 15 november 2015

4-hjuling och nya blåmärken..


Idag har vi kört 4-hjuling, jag och Milton. Vi var ute i Benareby och hälsade på Pillan och Tomas i väntan på att hämta Christian från scouthajken. 
Super kul att köra en sådan, första gången jag testade. Så nu får vi nog flytta ut på landet så jag kan ta den till jobbet;)


Idag har vi oxå inköpt ny bilbarnstol då det var kris! Milton har inte gillat att sitta i det trånga babyskyddet nu på slutet. 
Hittade denna Britax med komönstat tyg :) på blocket. Förra ägaren har haft den som extra stol så den har inte använts mycket. Jätte fräsch och väldigt fin:)


I morse lekte vi lite med ficklampan, det var ju kul...


Blink blink :)


Jag har bakat väldigt mycket i dagarna. Matbröd och saffransbullar och nästa blir kärleksmums, mums mums!
Har ju nu BARA 1,5 kg kvar till målet, så då kan man få unna sig lite gotta ;)


Häromdagen var vi o storhandlade. Vilken skillnad det blir på summan när man skriver upp exakt det man ska ha. Jag fick ihop 10 middagar till 1200 spänn! 

Milton gjorde samma dag illa sig väldigt mkt. Ramlade rakt in i stålhörnet på leklådan. Som tur var så vad det kinden o inte munnen. Jisses vad rädd jag blev! Så nu blir det hörnskydd!

Nu ska vi vänta på att pappa Christian ska komma hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar