Milton

Milton

tisdag 10 november 2015

Ska bloggen leva kvar...?


Jag tror att en grå säck har parkerat sig över Göteborg. I söndags fick vi visserligen se klarblå himmel och solsken men det var då. Nu är det så grått och mulet så humöret blir likaså. 

I morse tog jag fram trikåtyg och klippte till en ny mössa åt lilleman. Den blev faktiskt helt ok. 


Milton vill gärna dra av sig den, men sitter han i vagnen så får den sitta på. ;)


Det har blivit mer rörelse och intensitet i lilleman. Han kryper upp och ner i soffan utan några som helst problem. Toaletten är oxå väldigt intressant. Han lyfter på locket och kikar ner i spolvattnet. Redan så har både napp och tandborste farit i ;)


Det börjar bli mer humör och vilja. Men vi försöker vara så konsekvent redan nu så han ska lära sig.


Mat älskar denna lilla kille. Finns ingenting som han har nekat till. Nom nom för allt som kommer i hans väg. Han äter det vi lagar till middag och så länge det funkar så får han äta det. 

Idag var vi hos tessan och barnen och lekte en stund. Så roligt och se dem tillsammans nu när Milton oxå vill vara med. 


Bakdjävulen har slagit till. Igår blev det saffransbullar och idag testade jag att baka t-kakor. Men ska göra om dem i en större sats så de blir tjockare. 
Kul o baka o billigare blir det:)

I helgen var det jobb igen. Gick väldigt bra. Men nu ska jag börja 06-15 ist på helgerna o då får jag vara med på uppack och samtidigt sluta tidigare. Känns bra!


Om ett par veckor så blir våran gofis 1 år och det innebär att jag har bloggat om honom i ett år. Som ni märkt så börjar det glesas ut mellan inläggen för tiden räcker inte riktigt till. Jag får se om jag kommer blogga vidare eller om det helt enkelt får vara bloggen om Miltons 1 år. 

Får se vad som blir..

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar