Milton

Milton

tisdag 3 november 2015

En helg i arbete och massa mys!


Helgens arbetspass flög förbi. Kunderna på Ikea är väldigt trevliga kunder. 9 av 10 är glada och förstående för en annan som är rätt ny. Men nu börjar jag lära mig det mesta på textil avdelningen. Får ju rätt snabbt när man väl är där.


Christian och Milton hade en egen pappa/son helg och det gjorde visst gott för pappan. Visst, han tycker ju så här efteråt att jag gör ett bra jobb som mamma nu när lilleman har blivit lite mer intensiv. Sedan är jag ju numera invand med det här "hemmalivet", så jag får ju saker gjorda på mitt sätt. Men jag måste ändå ge C en credd. Det var ordningsamt ändå när jag kom hem båda dagarna. :)
Sedan tyckte Christian att det var mysigt och skönt att vara med Milton själv. Det märks att Milton kommer Christian närmare på det viset oxå. 

Igår hängde vi hemma hos Pillan hela dagen. Gjorde inget speciellt alls. Det var himla skönt. 


Milton både myser och skrattar med Pillan. Han gillar verkligen henne :)


Den här unga mannen har nu lärt sig att krypa upp i soffan. Idag så sa det swisch så satt han där uppe och tittade på Babblarna på plattan. Mmm det går undan med lilleman. 

Nu ska jag slötitta på tv:n. 

Kram! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar