Milton

Milton

torsdag 26 november 2015

Milton 1 år


Idag blev våran gofis hela 1 år och idag var även dagen då han helt plötsligt tog två steg UTAN att hålla i sig!! Men efter det så har det varit lite fegt, men nu kan han ju gå lite om man håller honom i handen, det gjorde han inte för en vecka sedan. 


Lucyna var och grattade våran gosse idag. Jag tycker så mycket om henne. Milton gillar henne oxå väldigt mycket o det märks :)


Han fick ett hus av henne. Så himla fint var det. En alldeles egen liten koja har han nu:) 


"Titt-ut"!!


Såå gulligt!


Tänk, 1 år har passerat. På förmiddagen idag så gick jag och tänkte på hur det var för exakt ett år sedan. 11.21 kom han ut. Han förändrade hela min syn på barn. Kunde aldrig ana att jag skulle känna så starkt för en annan människa. Han gör mig lycklig och fånig emellanåt :)
Han är det sötaste JAG har sett och han är bara våran:)

Grattis älskade unge på din första födelsedag! Mamma och pappa älskar dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar