Milton

Milton

fredag 23 oktober 2015

"Mamma"..


Våran älskade lilla goklimp har helt plötsligt börjat ställa sig utan stöd. Rätt som det är så släpper han och bara står där i luften. Det är nog inte läge för att gå... Än. Men kanske till 1 år eller lagomt efter. 


Sedan är detta en riktig myskille. Säger man ordet mys så lägger han huvudet på sned och helst på en kudde om den finns i närheten. Han har dessutom nu oxå blivit mer mammig. Går jag ut ur bilen och C sitter kvar så börjar han gråta. Men det går snabbt över när pappabus är på gång. Han kramar gärna om mitt ben och lägger huvudet i mot. Stänger jag till toadörren så kan han bli ledsen. Men det är inget som är jobbigt utan bara gulligt . 

Sedan sover han som en stock, peppar peppar.. 19-08.50 i morse o typ hela veckan. Utan att vakna en enda gång! 
Jag är utsövd just nu kan jag säga;)


Idag for vi till delsjön och gick 8 km. Helt underbart väder! 
Kan inte tro det är november nästa söndag, eller att det är dags att ställa om till vintertid på söndag. 
Mina vintrar hade gärna fått fortsätta så här. 

Nu ska jag sussa, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar