Milton

Milton

tisdag 29 september 2015

Jag kan nu kalla mig Gul & Blå!

Jag tror att jag drömmer. Jag har fått jobbet jag sökte på IKEA. Jag har fått in en fot, fattar det inte. Är ju rätt svårt att komma in på sådana här företag MEN jag klarade det!!! Jag som tyckte jag misslyckades totalt på intervjun, men tydligen så gav jag ett bra intryck och de vill ha mig :)
Så nu ska jag jobba två helger och ledig två. Börjar lördagen den 17 oktober mellan 12-18. 
Ska bli fantastiskt kul att så smått få börja jobba igen, komma in och få arbetskollegor och framförallt få jobba med Inredning!!
Nu ska jag ge allt och växa så de vill ha kvar mig och att jag en dag kan få en heltidstjänst. 
Jag ska vara på textil och lampa och då i Kållered. 
Wwihiii så roligt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar