Milton

Milton

fredag 26 juni 2015

6:an är nådd!



Idag när jag ställde mig på vågen, har vägdag på fredagar. Går inte på möten utan kör helt själv. Då visade vågen 69,8! Förstår ni känslan?? Jag är äntligen nere på Nr 6! Helt otroligt! Detta innebär oxå att jag sedan den 10 april tappat 10 kg. En klapp på axeln åt mig själv som klarat detta. Nu har jag 9 kg kvar sen är jag i MÅL! Det fixar jag, för nu är jag inne i detta och det har blivit en vardag för mig. Jag äter tills jag känner mig mätt, överäter inte längre. Äter knappt gotta, ibland lite smågodis på lördagarna. Jag har helt slutat att småäta. Det gjorde jag hela tiden förut. 
Kommer inte ihåg om jag nämnt det innan, men Christian har oxå gått ner bara för att vi slutat med gottat. Han stod på 89 kg ett längre tag. Nu väger han 84kg. Så även han har blivit slankare ;)


Den första bilden är från mars. Den mittersta en vecka innan Miltons dop och den sista är idag. Ja herre jisses vad rund jag var ;)

         Januari.                    Idag 

Jag har ju tappat 11 cm runt höften och även fast jag alltid tyckt att jag haft rumpa så tycker jag nu att jag fått PLATT rumpa. Vart har den tagit vägen??


Fantastisk känsla åter igen!
Nu är det bara att fortsätta kämpa till målvikten där jag i sin tur ska stanna och bygga upp styrka i kroppen. För även om jag blir smal så har jag knappt muskler kvar. Men allt har sin tid:)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar