Milton

Milton

torsdag 23 april 2015

Mammaträff och hundleksak...


Vilken härlig och trevlig mammaträff jag fick ihop idag. Alla från gruppen plus två från babymassagen kom över med sina små bebisar. Det var volym på hög nivå och en massa prat blandat med nöjda och mindre nöjda bebisar. 


Milton bara studerade bebisarna och satt i sin egna lilla värld tills på slutet då han babblade för 10. Han blev nog lite överstimulerad av alla små så tröttheten tog över och det blev en massa bus innan han slocknade snabbt i vaggan. 


"Är inte det där min leksak som du leker med?" 


Jag bakade pizzabullar på förmiddagen medans lilleman log och sov. Det ska jag göra fler gånger. Blev supersmarrigt och ett väldigt bra mellanmål att ha framme. 


Jag gillar verkligen att ha bjudningar hemma. Så kul att få duka fram och göra något lite extra att bjuda på.


Bacon, purjolök och ost


Salami, svarta oliver och ost.

Mums mums!


En till trevlig målstolpe passerade jag idag. Denna klänning köpte jag i Sundsvall i mars och då kunde jag inte ens dra upp dragkedjan över ryggen. Det gick inte ens att få ihop tyget. 
Tatttaaaaa!!!!


Det är såå peppande att äntligen fått fart på detta. Nu är jag TAGGAD!


Idag hämtade vi Christian på jobbet och for iväg på xxl för att hitta nya friluftskläder till honom. Han har hajk med scouterna i helgen så då är det ju gött med bra kläder. 

Ut och rida kanske;)?


Jag och Milton testade oxå hattar. Jag  älskar pippigult och ska nog ta en sväng till Intersport och kolla in deras pippigula regnrock som är såå fin!

Milton tycker det är sååå roligt med spegelbilden. Han skrattar så härligt när han får se oss. 


Den här flodhästen är egentligen en hundleksak. Men r Christian visade den för Milton och samtidigt klämde på den så den Peo så kiknade Milton av skratt. Gud så rolig han tyckte den var. Han skrattade och skrattade hela tiden. Så den var vi tvungna att ta med oss hem😉

Nu ska jag nana kudden. Vet ni vad som händer i morgon?? Jo vi får äntligen åka hiss, ny hiss!!!!

God natt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar