Milton

Milton

onsdag 22 april 2015

Nu börjar man se skillnad...


Ännu en dag med vårvärme! Idag har vi hängt med Pillan som kom över vid lunch. Vi åt en god sallad som jag fixade och sedan hade hon lite bebismys med Milton. 
Vid tre tiden drog vi ut och promenerade hem till henne. Passade på att använda paraplyet jag fått av svärmor. Fick ett grönt o ett blått. Hon hade dem liggandes på hennes jobb. Funkade ju kalasbra! 


Milton tyckte det var kul att både sitta upp o samtidigt ha skugga. 


Fick även fingrarna ur.. Och byta dragkedja på min vårjacka. Denna gång fick det bli en röd istället för vit :)


Måste slänga in lite före och under bilder. Nu börjar det märkas lite mer skillnad på kroppen. Den första är nog tagen i februari tror jag. Känns att det går åt rätt håll oxå. Både på humöret och i självkänslan :)


En annan som går åt andra håller, alltså växer är vår lille son. På söndag blir han 5 månader. Dessa plagg fick han av min morbror o hans fru när han var nyfödd. Minns att jag tyckte de såg såå stora ut. 


Nu sitter de som ett smäck :)


Gokillen våran!


Var en sväng på Myrins tyger idag för att se om jag kunde hitta något roligt trikåtyg. Hittade detta underbara syskrin. Så nu ska jag sälja ett som jag har hemma och köpa mig detta istället;)


Köpte ett barnmönster där jag ska sy en hoodie och byxor till Milton. Även body fick man med. Så det gröna tyget ska bli mysdressen och det med ankare nåt annat skoj:)

Nu ska jag slappa i soffan.

See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar