Milton

Milton

söndag 22 februari 2015

Vårkänslor


Äntligen, äntligen!!! Idag tändes lampan där uppe. Den som varit konstant släckt i två veckor. Jag pratar alltså om solen! 
Soltörstiga göteborgare klev ut ur sina iden och njöt lika mycket som vi gjorde. Vi tog en promenad ner till Linnégatan och testade ett nytt café som öppnat. Tydligen så var det fler än oss som tänkte likadant, för det var verkligen proppfullt med folk. 


Jag vet inte om det var en hint från han bakom kassan eller om han bara tyckte att jag behövde två små hjärtan i mitt kaffe.... 


Milton var verkligen faccinerad av de små hjärtana. Det gick jätte bra med honom. Lite protest blev det, men när jag lade honom vid bröstet så somnade han till slut :)


En riktig gla skit är han lille Milton. 


Nu längtar vi verkligen efter vår här nere. Inte länge kvar dock, som tur är :)!

3 kommentarer:

  1. Det är så roligt att se "min" filt på så många bilder :-) Hoppas att ni gillar den.

    SvaraRadera
  2. Aha, är det du som gjort den? Vad kul! Jag älskar den! Fått många komplimanger för den:)

    SvaraRadera