Milton

Milton

tisdag 24 februari 2015

Pysselnerven är på besök..


Stoff o stil har fått in vårsortimentet. Jag blir helt galen när jag får se alla fina tyger. Nu var jag ute efter trikå o nåt djurmönster till lilleman. Hittade detta fantastiska rävmönstertyget. Såå fint! Köpte även mönster till två gosedjur, en elefant och en sköldpadda :)


Elefanten satte jag igång med redan igår. Kände att pysselnerven drog i mig :)


Den ska få en kropp i grön manchester med blommiga detaljer :)


Rävarna ska få bli en sparkdräkt, dregglisar och ev en mössa :)


Detta tyget gillade jag. Tänker som kappa i vardagsrummet. Vi ska klä om våra fåtöljer. De är i svart/vit fiskben just nu och har varit det sen 2011... Dags för en förnyelse där;) Det lutar mot senapsgult, grönt eller grått. Kanske något i rutigt. 
Vi får se.


Var in på engelska tapetmagasinet igår för att beställa en tapet till mina föräldrar. Gick runt och kikade och såg den här ursöta barntapeten. Längtar tills vi ska börja inreda och göra i ordning Miltons rum.


Alla sätt är bra... Jag skulle in och duscha igår, då vaknade Milton precis. Så vad gör man inte... ;)


Speglar är ju bra spännande. Vem är det där på andra sidan? Pappa är ju där... Men vem är den andra?


Nu är jag inne i riktigt säljmood. Tror jag har sålt mellan 13-15 plagg inkl en kappa. Så nu kan jag shoppa nya kläder för mina intjänade riksdaler:)


Vaggan fick komma tillbaka till sin plats häromdagen. Blev så bökigt att ha den nära sängen. Detta kändes ju mer ombonat nu också med hyllorna :)

Idag är det onsdag och ikväll kommer mina brudar, pillan och tess. Jag ska göra en grej med håret... Mmm, sug på den ni;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar