Milton

Milton

torsdag 26 februari 2015

3månaders dagen och ett första ord!


Grattis Milton på din 3 månaders dag! Stora killen redan :) 
Han sa t.o.m på sin bemärkelsedag sitt första ord. Ja det är faktiskt sant! 
Jag höll på att göra ren hans snoriga näsa, jag gillar inte snor.... Då säger han AJE ! Klart och tydligt! Lät jätte roligt :)
Han gillar inte att bli pillad i näsan ;)

Idag på hans dag så ska han vaccineras. Usch, stackars lilla gubben. 11.45 ska vi vara där. Får då se om det blir någon feber. Inte alla barn som får det, så får hoppas att han tillhör dem. 


Igår var pillan och tess hos mig på vår sedvanliga tjejkväll. Hon hade impulshandlat dessa otroligt fina brallor med body och solbrillor till lilleman. Tusen tack fina du! 


Vi hade köpt med oss suschi och vin. Vääldigt gott med ett glas rött:)


Detta vin kan jag varmt rekommendera mums mums! 


Igår satt jag och sydde på förmiddagen innan jag skulle iväg och träffa en annan Terese. Lilleman sov mestadels men under vakentiden så går det bra att ligga kvar i vagnen och kika på mamma.

Idag skiner solen och då måste vi ut och njuta lite av den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar