Milton

Milton

lördag 21 februari 2015

Den starkaste kärleken...


Vilken bebis vi har fått! Utvecklingen är enorm just nu. Han pratar på med sitt bebisspråk, har börjat skratta, han har hittat sina händer och försöker nu nå sina fötter, men är inte riktigt där ännu. 
Han följer en med blicken väldigt bra. Sedan är han ju i våra ögon den absolut sötaste bebisen i världen. 
Älskar honom så otroligt mycket!


Det är ju ingen nyhet att jag älskar kläder och matcha. Så även på min son. Kommer att bli mycket sånt, hoppas han kommer tycka det är lika roligt som 7 åring sedan;)


Igår gjorde Sivan, en kund till mig min dag. Hon sa när hon kom till mig igår morse "Men nu måste du ha gått ner sedan vi sågs för två veckor sedan". Tack Siv! Ja vågen visar -1 kg men kroppen känns mindre ändå. Tre andra denna vecka har också nämnt att det syns att jag börjar bli mindre. Tusen tusen tack för den peppen!


Igår var vi på Frölunda torg och shoppade lite. Det blev lite lilleman och även till modern. 


Håller på att rensa ut min garderob. Känner att det behöver uppdateras lite. Så nu har jag faktiskt sålt bort kläder för 1200;-. Ut med det gamla och in med det nya :) 


Nu är det inte långt bort att Miltons huvud är stadigt. Här övas det på pappas mage. 


Att gå och handla med mamma och pappa på Ica är tydligen väldigt tröttsamt eller bara väldigt rofyllt :) 


Det där längst ut på min arm... Vad är det?

Go kväll på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar