Milton

Milton

onsdag 31 december 2014

Gott nytt år!


Årets sista dag och den avslutar jag med halsont. Har inte varit förkyld på säkert ett år. Graviditeten ger visst nåt slags immunitet, för jag brukar rätt ofta vara förkyld. Hoppas nu bara det inte blir värre. 
Vi är bortbjudna till vänners vänner ikväll. Det känns att man varit inne i en bubbla de senaste fem veckorna för tanken att träffa så mycket folk på en dag som denna känns lite övermäktig. Jag är trött och väldigt oinspirerad och känner mig inte jätte pigg. Så vi har avbokat och kommer att stanna hemma istället i lugnets vrå. Känns bra att bara kunna fortsätta gå runt i myskläder :)


Igår började vi med att lägga Milton på mage för att träna nacken. Det verkade han tycka var både skönt och lite kul. Han är ju så otroligt stark i nacken och har varit det sedan han föddes. 


Vi var även till vårdcentralen igår med min stortå. Så nu ska jag dit på fredag och operera den. Usch, ser jag inte fram emot. Men ska bli väldigt skönt när det är klart och slippa att ha ont. 


Igår var en dag då jag tog hand om mig själv lite extra. Var till Martina på nail shape och fixade naglarna. Hon tog ner dem väldigt mycket och gjorde en enkel fransk manikyr. Känns kanon! 


På kvällen var det håret som skulle få sig en omgång. Ja tänk att man efter 30 skulle få sig lite mörkare hår. Jag som alltid varit en naturlig lintott. Men men, med lite blekmedel så fixar man det lätt ;)


Tant Therese var också här för att få sig en update på håret som Pillan är så duktig på. Milton gillar verkligen tessan. 
Hon har bra hand om små bebisar :)


I morse sov vi allihopa till 10.00. Otroligt skönt att bara få mysa hela familjen. 
Är de inte fina ihop så säg 😊


Gott Nytt år önskar vi er allihopa!
Hoppas ni vill följa med oss in i 2015, där vi lovar allt mellan himmel och jord!

Kram från oss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar