Milton

Milton

onsdag 31 december 2014

God fortsättning!



God fortsättning på er! Så här på nyårsdagen så vaknade hela familjen klockan 06.00 för matdags. Lilleman har sovit från 00.30 så det känns väldigt skönt. Han somnar numera oftast i vagnen och den verkar han trivas bra i för hans sover väldigt gott i den. 
Christian klev upp nästan direkt för att försöka komma in i tidig morgon igen innan han ska börja jobba på måndag. Jag och Milton låg kvar en kort stund, sedan började han gny och då var det kräkdags. Klev upp för blöjbyte sedan var det ingen mening att gå och lägga sig igen kändes det som. 
Vi gillar ju morgnar här så det är bara mysigt att krypa ner i soffan och titta på tv. 


Vi blev ju som sagt hemma igår kväll vilket var väldigt skönt. Vi strök omkring i myskläder och jag fick sova en stund. Halsen blev värre under kvällen och nu i skrivande stund så är förkylningen ett faktum. Hoppas innerligt att jag inte smittar ner lilleman. 

När vi nu ändå beslutade att vara hemma och pillan hade nämnt att hon oxå bara skulle vara hemma så hörde jag med henne om hon ville softa hos oss istället. Så hon kom förbi och vi käkade middag och åt lite efterrätt. 


Det blev en väldigt lagom nyårsafton. Milton var lite tjorvig men inget jätte farligt. Han sov mestadels av kvällen och hade nog liite magknip. 


Nu sover han så skönt på mitt bröst. 
En helt okay start på 2015:)

Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar