Milton

Milton

onsdag 26 november 2014

I'm in love...




01.43... Kan inte sluta titta.. Är denne lilla person våran? Försöker hitta likheter och jag tror han har fått min näsa och mina kinder. Öronen är definitivt pappas, med en liten knorr längst upp, ska visa någon dag. Ögonen är från oss båda. Han är verkligen en blandning av oss två. 
Det blev ingen Marianne, vilket jag i det ögonblick som jag fick veta att det blev en med snopp, blev lite besviken. Men det gick fort över. Efter att jag fick landa lite och titta på vårat underverk så insåg jag mer o mer att det inte spelar någon roll. Han är våran, bara våran och så otroligt söt och välskapt. 
Jag är fortfarande omtumlad och har svårt att greppa att detta är mitt barn. Men jag vet att kärleken kommer att växa sig stark för jag kan redan nu inte slita min blick från honom. 

God natt 

1 kommentar:

  1. Ett mästerverk! Det syns tydligt :-)
    Skönt att väntan är över.

    SvaraRadera