Milton

Milton

torsdag 20 november 2014

BF+6


Ingen bebbe ännu.. Igår fick jag lite spänningar nere i bebismagen. Det krampade liksom. Men det varade väl i en kvart kanske, sen dog det av. 
Denna väntan är otroligt påfrestande. Jag går verkligen igenom dagarna o bara väntar. Soffan är min bästa vän! 
Bebben lever om inne i magen och kan inte förstå att den inte är nyfiken på livet utanför😉

Kan säga att bebbens blivande fader är riktigt nervig och förhoppningsfull just nu. Han är tankspridd på jobbet och igår klev han på fel vagn. Haha, någon går och väntar på tomten tror jag😉

Själv är jag just ju otroligt lugn. Jag känner mig väldigt utvilad och som sagt LESS. Allt är klart här hemma och igår fick vi också upp hatthylla o skoställ. 

Har inte hittat något som vi gillar, men till slut så ramlade jag över detta, från Rusta!
Så nu ska vi leta efter ny spegel o lampa, lite industriell/20tal. Får se vad det blir. 


Något jag längtar så oerhört mycket efter nu är när all vätska försvinner ur min kropp. Vad lätt jag kommer känna mig. 
Jag längtar till att slippa må illa på morgnarna av all slem jag har i halsen. Slippa kräkas lite då och då för att jag hostar som en tok. 
Kunna ANDAS normalt, gå fort, slippa värken i händerna och bli lättare i kroppen. 

Men framförallt så längtar jag efter den lilla personen som ligger i min mage❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar