Milton

Milton

onsdag 19 november 2014

Barnmorskan 19/11

Hade ju hoppats på att det skulle sätta igång idag. Men dagen är ju inte slut ännu. Så det blev en tripp till BM. 
Trött som en gnu med Icakassar under ögonen och en blick som säger "låt mig föda NU", får jag iväg. 
Blodtrycket var lägre idag. 110/80 och förra veckan låg det på 130. Så det var ju bra. Jag har återigen fått bekräftat att jag har enormt mkt vatten i kroppen. 
Magen hade växt 1 cm och bebbens hjärtljud var lägre, 130 nu. Men hon sa det att de sjunker när bebisen är mogen, för då behöver det inte jobba på lika mkt. 

Får jag ingen bebbe denna vecka eller början av nästa så ska jag dit igen på torsdagen och då skickar hon en remiss för igångsättning den 30:e nov. 
Så SNÄLLA bebisen kom ut denna veckan!!❤️❤️

Så nu ska jag hem, sova i massor och försöka orka med en tvättid också. 

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar