Milton

Milton

måndag 24 november 2014

+9...


Inget nytt under solen här inte. Hur kan det bara lägga av så här? Igår gick jag hela dagen utan ett ända tecken. I morse när jag vaknade kom det lite molnande värk men det var inte mycket att hänga i granen. 
Dessa dagar går verkligen i "väntans tider". Herre jisses vad tråkigt det är. Jag går och tänker "när kommer det starta igång"? "Kommer jag vara hemma, när och OM vattnet går"? "Hur kommer jag tackla de första värkarna om jag är ensam och Christian inte hunnit hem från jobbet"? "Eller kommer vi ha sån tur att det drar igång på kvällen/natten"? 

Ja många tankar är det som snurrar när jag inte har så mycket att fylla dagarna med. 
Men idag, är det måndag och klockan är 12.10. Jag har sovit fram till 9.20, klev upp och åt frukost och somnade sedan om i soffan igen och vaknade 11.30. 
Så nu ska jag gå ner till tvättstugan och slänga in en tvätt. Sedan så ska jag nog baka.. Får se om det blir kanelbullar eller lussebullar. 
Solen skiner från en blå himmel så jag ska nog försöka få i mig lite frisk luft också. 

Sen vill jag bara säga att jag numera väger 98.5kg. Har i dagarna varit på toa ett antal gånger så nu har jag varit upp och nosat på tresiffrigt och tänker inte återvända dit igen;)

Ha en fin måndag så får vi se vad som händer här.

Jo, jätte kul att så många följer oss i denna bebisväntan. :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar