Milton

Milton

söndag 19 oktober 2014

V 37..


Nu är den stor! Trycket är inte lika farligt som förra helgen, men däremot så har morgon illamåendet kommit tillbaka, o härom morgonen kräktes jag. Usch! 
Trött som om att jag inte sovit på flera dygn, även fast att jag knappt gör något annat. Hormonerna svajjar och den ena gråtattacken avlöser den andra. Oftast vet jag inte varför jag gråter. Men väldigt ledsen är jag. 


Rund som en boll, japp det är jag! Fyra veckor kvar till beräknad BF. Nervositeten börjar smyga på. Bebben får inte komma tidigare. Snälla lilla bebis, stanna där inne så mamma hinner klart allt. Dessutom hinna med att ladda batterierna och finna det sista lugnet. 


I fredags var jag hos arbetsterapeuten och fick skenor. Tack för dessa! Ett mycket skönt stöd för handlederna på natten. Idag är det dock en mindre bra dag då det värker lite extra och fingrarna är tjocka som korvar. (Bilden är inte från idag). 

Börjar fundera på om foglossning har börjat komma smygande. Har ju en otrolig ryggvärk men det känns mer i svanskotan. Gör ont på ett annat vis än bara vanlig ryggvärk. 


Mina svärföräldrar har varit nere i helgen tillsammans med Christians farföräldrar. Jätte trevlig helg som vi på lördagen spenderade på Ullared. 
Herre Gud vad med folk! Två timmars kö in och vi fick t.o.m åka buss från parkeringen till varuhuset för att vi var tvungna att ställa oss 1 km från varuhuset. Kan säga att mina fötter VÄRKTE efter den dagen. 
Men lite shopping blev det, bl a till bebben så klart. Jag passande på att köpa mig lite nya myskläder, för det är väl vad jag kommer att bo i den kommande tiden :)

Nu ska jag sova en liten stund. 
Trevlig söndag på er! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar