Milton

Milton

söndag 14 september 2014

V 32...


Två månader kvar. Denna vecka har det blivit mer och mer påtagligt när jag hår långt eller anstränger mig det minsta. 
Ryggen börjar ta stryk och jag är trött mestadels hela tiden. Är en magisk gräns vid 13,14 tiden då jag blir som tröttast och behöver sova en liten stund. 
Sover också mycket längre på mornarna. Vi som i vanliga fall är så morgongigga sover till nio på helger. Och DET är länge:)
Har börjat få lite sammandragningar. Igår tryckte bebisen så otroligt mkt nedåt så det gjorde faktiskt lite ont. Hade som små mensvärk känningar.
Bebisen rör sig oxå väldigt mycket. Nu har den börjat svänga runt nåt så otroligt så det känns som hela magen ska förflytta sig 😊


Pyssel och fix har det även varit denna helg. Fick överta en byrå av en man i Utby som skulle skänka den. Vi som hade sökt efter en högre modell nappade snabbt. Så vi köpte kvistlack och vit målarfärg på Clas igår och vips, så har bebis nu någonstans att ha sina kläder. 



Blev så himla nöjd och detta känns så otroligt bra ❤️


Sedan fick även köksstolarna sig en omgång av den vita färgen. Även de blev ju himla fina. Den senapsgula färgen på tyget går som en röd tråd genom köket och vardagsrummet. 

Resultatet på köket blev ju oxå över förväntan. Ja, jag älskar ju att inreda, har alltid gjort och kommer alltid att göra :)


Till sist men inte minst. Min kära svärmor har nu virkat klart bebisens filt som ska värma hen i vagnen i vinter. Såå fin och kommer passa fantastiskt bra!

Nu blir det till att sy madrassöverdrag, påslakan, bebisnäste, skötväska, kuddfodral, dreggellappar och..... Ja listan går att göra lång. Så fort jag har slutat jobba, om exakt två veckor så kommer maskinen gå varm här hemma 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar