Milton

Milton

söndag 21 september 2014

V33 och sååå trött!


Från denna vecka så tänkte jag ta med föregående vecka så det går att se förändringen bättre. Tyckte nog inte att det hade hänt så mycket. Men nu när jag ser bilderna bredvid varandra så, ja, den har växt. 
Hur mår jag då? TRÖTT! Är så omänskligt trött just nu. Denna helg har jag nästan sovit bort. Sover länge på morgonen och igår sov jag tre gånger. På nätterna har det börjat att bli bökigt. Jag vaknar nästan varje gång jag ska vända mig. Går upp och kissar en gång.. Nu.. Sen blir det väl fler antar jag. Det är tungt att andas och tungt att gå. Ryggen har börjat tagit stryk nu och jag orkar inte stå i långa perioder. Så märkligt att en så energisk person som jag (i vanliga fall), numera inte orkar göra ett skvatt. Jätte stor skillnad från förra helgen så jag målade och fixade. Nu... Soooova ;)


Min navel är fortfarande ett hål och någon rand på magen har jag inte heller fått. Magen börjar däremot växa till sig på bredden. Vågen visade igår 88.8kg. Har inte gått upp mer sedan förra BM besöket och nu på tisdag ska jag dit igen och kolla värdena och hjärtljudet :)


Bebis verkar gilla när pappa christian pratar och pussar på magen. Den sparkar, vänder och skuttar omkring där inne. Kommer att sköna den känslan efteråt tror jag. 



I fredags var jag in på HM och hittade detta. Har inte alls handlat mkt så jag tyckte jag kunde unna mig något litet. Så svårt att få in att detta är till VÅR bebis. 
Inte till någon annan som jag ska ge bort i present utan till våran helt egna lilla bebis. Ofattbart!

Igår tog vi en liten utflykt upp till Lilla Edet och besökte Antik Ladan. Det ända som inhandlades var en porslinsskål för 5kronor och denna jordgubbsglass. Undra hur många liter glass jag har ätit dessa månader...?


I morse tog vi vagnen till Linne och åt en supergod brunch på café Avokado. Massor av gott och det var så mysigt att bara få vara där tillsammans med min fina älskade man. Jag älskar dig och ser fram emot din roll som pappa. Du kommer att bli en helt fantastisk pappa! ❤️

Allt för denna gång. Trevlig söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar