Milton

Milton

söndag 31 augusti 2014

V30, 10 veckor kvar!!!



Är inne i vecka 30 och känner mig fruktansvärt otymplig. Hut ska jag då inte känna mig framöver!?

Har kollat på magbilder på andra kvinnor i samma vecka och deras magar ser så otroligt fasta och stinna ut. Min är ju hård men är lite mjuk undertill. Ser lite ut som jag har hängbuk, för att den känns så tung redan. 😕
Är lite orolig att jag gått upp för mkt o det är 10 veckor kvar. 87.4 kg stod vågen på idag. 17 kilo från start och 23 kg från min matchvikt. 
Har börjat få ont i ryggen. Man spänner ju den för att balansera tyngden och det börjar kännas på. 
Sen känner ju hela jag att min vikt börjar bli tung att bära på. Inte lätt att snart väga 90 panner...


Skuggbilder är vackra. Denna tog jag häromdagen. Något som liknar en viss present till en viss person ;)


Ja, bullar = bullmamma. En sådan kommer jag nog att bli;) kommer förmodligen bli väldigt lik min egen mamma. Både i sätt och uppfostran. Men det ser jag bara som något bra. Jag tycker jag hade en bra uppfostran. 

Det här med att "boa" i för bebisens nedkomst har börjat smyga sig på. Tyvärr så räcker inte riktigt pengarna till att göra allt jag vill. Så vi får använda fantasin och ta det pö om pö.

Fyra veckor kvar att jobba. Guuuud så skönt det ska bli! Kommer ju jobba hemifrån och se till så att det ramlar in lite cash under oktober men jag ska faktiskt sätta mig i första hand och vila och ta det lugnt så mycket jag bara kan. Första veckan i oktober åker jag hem till Sundsvall en vecka och då blir det inte många knop. 

10 veckor kvar som sagt, det är inte lång tid. Jag börjar längta nu, riktigt mycket ska jag erkänna 😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar