Milton

Milton

måndag 25 augusti 2014

V 29...

Denna helg känner jag att det har hänt något med storleken på magen. Jag kan knappt böja mig ner och jag andas högt och ansträngt. Magen ser verkligen ut som en stor vattenmelon. Herre Gud vart ska detta sluta??

Veckan som gått har det inte hänt nåt speciellt. Jag har börjat äta järntabletterna och det känns i magen. Ingen hit med andra ord. 

På torsdag ska jag nog gå på en mammaträff. Skulle kännas bra o träffa likasinniga. 


Min kära svärmor håller på att virka en bebisfilt i ull. Jag fick välja garn o färg nu när vi var i Hallsberg i helgen. Eftersom vår vagn är gul så kommer detta bli såå fin i den! 

Hon har även virkat denna söta nalle. Bebisens första nalle! Tack Eva:)

Bebisen sparkar hejvillt nu. Idag fick jag en rejäl spark på sidan av magen. Gjorde nästan lite ont. Hoppade till när jag satt och sydde 😉

Nu ska jag nana kudde.

Sov gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar