Milton

Milton

söndag 17 augusti 2014

V28


28:e veckan. Bebis ska tydligen vara 35cm lång, och väga lite över 1 kg. Själv tycker jag att jag har sett likadan ut i tre veckor nu. Men förmodligen så blir man väl lite hemmablind ;)
Denna veckan har jag mått bra. Ingen irritation, inte många tårar men däremot mängder av lust till närhet. ;) 

Ryggen börjar ge sig till känna. Känner hur jag böjer mig bakåt för att magen börjar bli tyngre. Vilket gör att jag spänner ryggen och på så vis får ont i den. Sedan blir jag väldigt fort trött i armar och handleder av någon anledning. Bara nu när jag sitter och skriver så får jag nästan kramp, som att jag suttit och skrivit jätte mycket. 
Hm, märkligt...

Vila är något jag måste göra ofta numera. Jag blir trött väldoft ofta och får lägga mig för att vila. Tur att jag ändå har ett jobb som gör att jag ibland kan jobba hemifrån. Men även där känner jag att jag inte orkar att stå längre perioder och att sitta och sy börjar bli lite påtagligt då jag spänner mig. Får se hur länge jag orkar. 

Nu ska jag apropå jobb, korta lite kavajärmar;) 

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar