Milton

Milton

söndag 29 juni 2014

Ultraljud och v20


I tisdags kl 08.00 var vi på Östra sjukhuset och gjorde rutinultraljudet. Helt otroligt vad tekniken kan göra. Där på skärmen såg vi vår bebis! Allt såg jätte fint ut. Allt var där det skulle vara och den for runt lite, fast var ändå rätt lugn. 
Jag tänkte jag skulle fråga vad det var för kön, men ångrade mig när jag låg där. Herre Gud, det är ju VÅR bebis! Det blir vad det blir 😊

På midsommarafton i fredags sparkade den till mig så jag hoppade till. Skönt när man känner den titt som tätt. 
Plus att det är en väldigt härlig känsla.

Veckan som gått har jag faktiskt mått bra. Ingen kräkning förutom lite i fredags. Mina nya skor har gjort nytta och jag har inte alls lika ont i fötterna längre. 

Nu ska jag måla köksluckor!

Hej hopp😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar