Milton

Milton

måndag 30 juni 2014

601st..

Sedan jag lade ut min blogg offentligt igår så har jag på 17 timmar haft 601 unika besökare. Det är ju riktigt skoj!
Jag hoppas ni ska tycka att min resa är spännande och fortsätter besöka mig. 

Inlägg kommer inte varje dag, men iallafall varje söndag då jag går in i ny vecka. 


Detta var i lördags då jag hade piffat till mig lite. Jag har ju egentligen för vana att göra det, men efter att jag blev gravid så har inte den riktiga orken funnits där. 
Men illamående, uppsvälldhet och kronisk trötthet så orkar man inte sånt. 
Jadu, tänker nu alla mammor. Vänta du bara tills du tryckt fram den lille/lilla. Då ska vi snacka trötthet. 
Jaja, säger jag då. Till en början ja... Men jag har lovat mig själv att inte bli en av mysbyxor-jag-skiter-helt-i-mig-själv-mamma... 

Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar