Milton

Milton

söndag 29 juni 2014

V21

Nu är jag redan inne i v 21! Mår bättre och bättre. Däremot så är ju min energi inte alls så som den brukar vara. Jag gör allt i en väldigt lugn takt och jag vilar mig mkt till och från. 
Nu har jag äntligen fått mina stödstrumpor! De t ena paret är ju hiskligt fula. Sådan där pensionärsfärgad brun nylon. Men oj så skönt det var att ha dem på. I fredags såg man knappt skillnad på fot och smalben. Hade sån otrolig värk. 
Men nu idag söndag så har de återfått sin normala form. 

Jag gissar att min kropp är väldigt värskefylld. Ställde mig på vågen i veckan o den visade 81 kg på kvällen!
Herre Gud!! Jag blev helt knäckt och storgrät. Redan såå mycket och jag har 20 veckor kvar! Inte konstigt att jag får mjölksyra i benen så fort jag går uppför ett par trappor... 

Men men så är det och det kommer ju att försvinna. 

Från om med denna vecka så släpper jag nu denna blogg offentligt. 
Så för er nya läsare, hoppas ni kommer att trivas på min/vår resa till den dagen vi blir 3❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar