Milton

Milton

söndag 4 maj 2014

V13

Nu har jag äntligen gått in i v 13 och de tre första kritiska månaderna är över. Denna vecka har jag mått illa till och från och kräktes något så hemskt på jobbet en dag. Men morgnarna är bättre, kräks utav slemmet, lite grann. I helgen har huvudvärk, plötsligt illamående fram mot 11 snåret kommit och ryggont typ mensrygg som jag brukar kalla det. Men de kommer till o från. 

Något som uppenbarat sig är vad jag tror bristningar eller bara torra strimor på sidan av magen. Upptäckte det igår efter att jag duschat. Det är nog min största skräck att få blåa hemska ränder över hela magen! Men nu blir det SMÖRJ SMÖRJ OCH SMÖRJ!!!

En annan sak som hände idag. Jag hamnade på akuten efter att ha skurit mig djupt i tummen efter att ha försökt få upp en målarburk. Fyra stygn blev det och en tumme som inte går att använda på minst 10 dagar...

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar