Milton

Milton

söndag 27 april 2014

V12

Nu har jag äntligen nåt den magiska gränsen. Efter denna vecka kan jag äntligen få skrika ut att vi väntar bebis. Underbart!!!

Jag har mått mkt bättre den gångna veckan. Inte lika hystetiskt trött även fast jag somnar på soffan så fort jag lägger mig ned på kvällarna;)

Illamåendet har avtagit radikalt. Hade några små kräkattackar ett par morgnar och en dag var jag illamående hela dagen men i helgen har det känts bra.

I morgon ska jag till barnmorskan Paulina och göra KUBB-test. Detta görs frivilligt för att kolla om bebis skulle ligga i riskzonen för down syndrom bl a.

Magen växer och frodas. Tycker att den bara de senaste dagarna blivit mer rund :)

Kläderna i garderoben passar överhuvudtaget inte. Blev så ledsen igår för att jag inte har nåt som passar.
Eftersom jag är skräddare så skulle man  ju kunna tycka att jag lätt skulle kunna sy ihop nåt. Japp OM TID FANNS!!!

Men snart så;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar