Milton

Milton

måndag 21 april 2014

Vecka 11

Igår klev jag in i vecka 11 och vågen står på 75kg!! Hej o hå säger jag bara. Måste börja motionera på morgnarna. Har ju inte riktigt varit aktuellt då mitt illamående varit så påfrestande. Men peppar peppar denna helg verkar ha varit en vändning. Jag har mått hyffsat bra hela påskhelgen, kräktes dock i morse men det berodde nog mer på blodtrycksfall.

Brösten har avtagit lite i att vara så ömma och stinna. Jag är hungrig mestadels hela tiden men blir fort mätt.

Härom natten vaknade jag med hjärtklappning, och fick för mig att något inte stod rätt till. Jag nojjar ju så mkt hela tiden över symtomer som kommer och går. Men så läste jag att man kunde få det nu och att det var helt ofarligt. Sköönt!

Snart går vi in i v 12 och snart får jag skrika ut till hela världen om min/vår stora härliga hemlighet.

*längtar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar