Milton

Milton

tisdag 8 mars 2016

Vi väntar med spänning...


Idag känner jag mig otroligt avslappnad. Nu har jag varit helt uppe i allt vad renovering och inredning heter så nu kan jag pusta ut till vi går mot nästa helg då det ska göras ett rensningsryck i garderober och skåp innan visningen på lördagen den 20:e. 
Igår städade och stajlade jag från klockan 08 till fem minuter innan mäklaren o fotografen kom kl 14.50. Puh!!
Ja det blir ju ingen match och flyttstädat när det väl blir. Är första gången i så fall:)

Jag fick beröm av både mäklare o fotograf. Mäklaren är helt såld i våran lägenhet. Han tycker den är jättefin och är speciellt förtjust i köket.
Fotografen tyckte oxå lägenhet var otroligt fin och sade "Många kan storstäda och ställa i ordning möbler, men ytterst få har förmågan att få till en snygg stajling. Där har du lyckats otroligt bra, så jag kommer att använda mig av väldigt många detaljer här inne". 
Blev ju väldigt glad över den responsen:)
Sedan trodde han att fotot på Milton i trälådan var tagen av en proffsfotograf, jo man tackar;)

Mäklaren kommer skicka bilder med text för granskning till oss i morgon och på fredag kommer den ut på hemnet, sååå spänd!


Idag är det min födelsedag, som knappt känns av. Fick förra veckan kolla vilken dag jag fyller år, hade ingen koll då jag inte haft tid att tänka på det. 36 år och det firar jag med denna underbara lilla kille idag  och hans pappa när han kommer hem efter jobbet. Blir inget speciellt utan bara i lugn och ro.
Har inte bjudit hit någon heller, äsch, ett år äldre, vad är det o fira känns det lite som. Nästa år kan jag i allafall få bjuda christians släkt på kalas, då känns det nog mer som man fyller år. 

Nu ska vi ta tag i denna dag!

Tack för alla grattis på min dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar