Milton

Milton

lördag 28 februari 2015

En dag i Gävle..



Idag är vi i Gävle hos Miltons faster Camilla och henne sambo Jonas. Vi for upp till Hallsberg som sagt igår kväll. Hela vägen upp sov lilleman i bilen. Vi var framme strax efter 21.00, då myste han med farmor och farfar och sedan åt han massor med mat och somnade runt 23.15 och sov ända till 04.45! T.o.m jag vaknade före och kunde sedan inte somna om. Helt underbart att få såå många sammanhängande timmar i sömn. Nu ska jag iof inte alls klaga på hans sovrutiner, men jag njuter verkligen av att få sova över fyra timmar i sträck. :)


Vi fikade frukost och sedan skjutsade Janne in oss till Örebro södra för att ta tåget vidare upp till Gävle. På denna bild så inser jag hur otroligt kurvig jag är just nu. Någon som söker mullig modell? ;)
Jaja, jag måste få gnälla lite ;)


Milton sov hela vägen upp till Gävle. Han är så otroligt snäll denna pojke :)


Väl framme så mötte Milla och Jonas upp oss på stationen. Eftersom vi har en del packning med oss så promenerade jag och Milla upp till deras lägenhet så tog killarna bilen. Vi fikade lite och sedan tog vi på oss igen och traskade ner till stan för lite lunch och shopping. 


Fint väder men rätt bitigt i vinden var det idag. 


Faster och goklimpen <3


Gick förbi elkedjans skyltfönster och fick syn på denna. Åh herre jisses vad snygg den var. Give me!!


När pappa shoppar och mamma inte ser på så blir det såklart en Batman mössa. Fast mamma gillade faktiskt den:) 


Tillbaka hos Milla så tappade vi upp ett bad åt lilleman och ååååhvad han gillade det. Tror vi snart får gå på babysim med lille Milton.


Hur vacker är han inte vår lilla pojk?! Nybadad och uberglad :)


Medans de andra sitter i soffan och tittar på skidor så unnar morsan sig lite lyx...


Ett gott glas vitt, lite nya kläder och en kärleksbok av min man så vill jag summera denna lördag som otroligt trevlig. 


Vill också tacka så här i förväg för att vi fick komma och våldsgästa er i denna fina stad :)

Nu ska jag bada vidare.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar