Milton

Milton

onsdag 28 januari 2015

Fina vänner som värmer..


Vilka fantastiska vänner jag har. Älskar er allihopa så mycket. Ikväll kom Linda, min fina vän förbi. Hon säger plötsligt efter att jag nattat Milton att jag ska sätta mig i soffan och vänta. Hon skjuter igen köksdörren, släcker ner, hämtar täcken och prasslar sedan med något inne i köket.
Nör hon kommer ut säger hon "Nu får du blunda". När jag öppnar ögonen så står hon och håller i en flaska bubbel med två glas. "Nu ska vi fira att Milton finns men även att du börjat med ersättning och att du nu bara ska få vara Marika för en stund".
Så himla gulligt av henne att tänka på mig så där. Det första jag kände när jag insåg att jag skulle dricka lite alkohol var synd. Men efter första smutten så kändes det ändå helt ok. Guud så gott det var! 
Där satt vi, under varsitt täcke och drack rosa bubbel och jordgubbar. 
Tyvärr så blev vi avbrutna titt som tätt av min son som var för pigg för att sova. Så han fick komma ut till oss till slut och blev vyschad av pappan när han kom hem från scouterna. 
En mycket fin överrasskning av min finfina vän <3


Två andra fina vänner som finns i mitt liv är dessa två pinglor. Tessan och Pernilla. Vi försöker ses alla tre en gång i månaden och denna dag blev det en frukostdate hemma hos oss. 
Supermysigt och alltid lika roligt.
Tessan for vid etttiden för att hämta barn på dagis medans Pillan stannade kvar hela dagen. Vi myste i soffan och kollade på film och åt popcorn. Sedan stekte hon pannkakor innan hon begav sig. 


Milton myste också fast i pernillas famn. Han sov så gott där. 

En helt fantastisk dag med fantastiska vänner. Ni betyder så oerhört mycket för mig och jag är lyckligt lottad över att få ha er i mitt liv. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar