Milton

Milton

torsdag 22 januari 2015

Avtryck...


Idag tog vi bilen och for ut till Utby. Har inte varit där sedan jag stängde skrädderiet. Det blev ett spontanbesök hos goa Lucyna som kom med den fina iden att vi skulle göra Miltons avtryck från fot och händer. 


Det var lite spännande tyckte lilleman. Han låg nästan helt still... Tills vi kom till händerna... Då fladdrades det ordentligt hit och dit. Men vi fick fina avtryck som jag nu ska rama in. 


Lucyna är förskolelärare och hon kan en heldel om pyssel, knåp och barnvisor. 
Hade det gått så skulle jag anställt henne som barnflicka sedan;)


Hon har dessutom sytt jätte fina kuddbokstäver i Miltons namn. Jag älskar dem! De ska nog hängas på spjälsängen sedan. 


Milton gillar Lucyna, hennes polska brytning fascinerar nog honom lite tror jag. Hon är go Lucyna, jag är väldigt glad att hon klev in på mitt skrädderi för ett år sedan och ville praktisera hos mig. En vän för livet :)


Idag satte jag upp christians pärlade motiv på toalettdörren. Det tyckte Mimton mycket om. Nu finns det ju någonting att titta på mellan blöjbytena. 
I helgen far mobilen som han fick av mormor upp i taket. 


Myskillen min❤️ Ja detta är ju en blogg om Milton, och då kommer det vara måååånga bilder på vårat guldkorn :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar