Milton

Milton

söndag 30 november 2014

Glad 1 advent


Idag är det 1 advent och det har vi firat genom att fått sova nästan en hel natt, vilat på dagen, tittat på tv, snuttat bröst och... Promenerat! Vi klädde på lille Milton och begav oss ut för att bara få lite frisk luft. Jag säger bara, oh My good vad skönt det känns, jag kan gå!!! Jag andas normalt, kan gå normal takt, jag orkar gå uppför, dock andfådd men då är det ju för att hjärtat får jobba och inte för att hela kroppen är en stor gravid tickande bomb. 
Det var en helt underbar känsla! Jag kan gå, jag kan gå JAG KAN GÅ!!!


Nej detta är inte vår trappuppgång.. Ja varför tablett foto där för då? Jo, för som nybliven förälder så får man vara lite fjantig. Vi tyckte det var en fin 50tals uppgång så då ville jag ha en bild på Christian där med barnvagnen. Fånigt? Ja kanske lite, men då för det vara så;)


1 advent har även förgyllts med Miltons första bad. Det var en märklig upplevelse tyckte han. Men det var nog lite akönt också. Ska dock ha liite varmare vatten till nästa gång. 


Mor och son. Oändlig kärlek som gör att hela min kropp uppfylls av lycka. Detta var en mycket mysig stund. Milton gnussade in sig i min nacke och myste min kind med sin. Sicken känsla! Så mysigt hade vi det i säkert en timme. 

Mys mys mys!!!

Nu önskar jag er alla en trevlig advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar