Milton

Milton

onsdag 29 oktober 2014

Barnmorskan 29/10

Åter dags för ett besök hos BM. Hjärtljuden var detsamma på 140. Magen hade växt en cm, inte så mycket mer. Huvudet är nu fixerat, hon kollade med UL. Fick även se en liten fot 😍
Värdena såg bra ut. Fick göra två blodprover för det första visade för högt blodsocker. Men det var nog för att jag precis ätit frukost. Så det andra provet visade bra värde. 

Vi gick igenom förlossningsbrevet som ska finna i min journal. Där skrev hon att jag önskar att föda på Östra, att jag är smärtkänslig, vill ha Eda och att jag oroar mig för att brista. 
Hon frågade oxå om min vikt, den är ju nudå på 94kg. Alltså 24 kg från starten av denna graviditet men exakt 30 kg från min matchvikt. 

Den 12:e november ska jag dit igen. Tre dagar innan beräknad BF. 
Ja vi får väl se om hen vill komma ut innan dess 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar