Milton

Milton

söndag 28 september 2014

V34.. Nu är jag mammaledig!


V34 alltså... Jisses, sju veckor kvar. Sju små ynka veckor. Kan ju iof bli 9 veckor, eller kanske bara tre till. Men det sist nämnda hoppas jag verkligen inte! 

Den högra bilden är tagen idag. Den börjar verkligen bli stor nu. 
Bebisen ligger garanterat med huvudet nedåt för nu sparkas det hejvilt uppöver. Hela magen rör sig från ena sidan till den andra 😊

Denna veckan fick jag känna på halsbränna. Inte skönt! Men det hjälpte faktiskt att ta en tablett, då försvann det. Har inte kännt något mer sedan dess. 
Ryggen värker omvartannat. När jag har legat i soffan o ska ta mig upp så ajajaj då är det stelt o gör ont. 


Konrad vår katt gillar mattes mage. Den är som en stor kulle att ligga på. Mys mys. 


I söndags så blev jag fotad v en bekant som är fotograf. Så otroligt fin bilder blev det. 

Min man fyllde år i onsdags och fick en av bilderna som jag inte visar upp här. Den är i svartvitt och såå fin. 
Jag är jätte nöjd och det är ett fint minne att ha. 

I morgon kliver jag officiellt på min mammaledighet. Igår flyttade vi hela mitt skrädderi från Utby till vårat hem. Nu kommer jag fom nu och över mammaledigheten att ta emot jobb från hemmaplan. Känns otroligt bra och det blev perfekt! 
Nu ska jag efter jag kommer hem från Sundsvall sy som en dåre till lilla bebisen. Massor av fint ska det bli 😊


Tyget som ligger på barnvagnen ska bli tyget till min skötväska. Kommer bli en färgklick i vintermörkret 😊

Nu ska jag fortsätta se på tv:n.

Sov så gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar