Milton

Milton

lördag 2 augusti 2014

Vagninköp och lite annat...


I tisdags var vi på storken i Linne och kollade barnvagnar. Jag började känna mig lite stressad över att vi inte ens börjat småkika på vagnar. Men nu lade vi denna dg till att kolla upp lite olika. 
PLADASK! Vi föll för denna fina senapsgula Emmaljunga rätt omgående. Lite mer traditionell, rejäl, svängbara framdäck, gul!, och justerbart handtag. 
Kanon! 

Som sittdel så blev det denna färg då den gula var slut. Detta var de sista ex vilket gjorde att säljaren gav oss en mkt bra rabatt. 6200:- blev slutpriset för dessa tre delar inkl chassi. 
Så nu bli det till att sy ett madrassöverdrag, täcke, kudde o kanske  en åkpåse😊


Dessa söta virkade filurer fick jag av min fina vän Calin i Linköping. Så nu hänger de där och pryder vagnen så fint. 

Var på loppis i onsdags och hittade detta trägym för endast en 20:a!
Mycket fint tycker vi😊

I morgon går jag in i v 26. Rund som en boll är magen nu, är sååå nyfiken på vad det kan vara där inne. 
Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar