Milton

Milton

torsdag 17 juli 2014

V23


Denna veckan har verkligen magen tagit ett rejält skutt utåt. Jag känner att jag redan har börjat gå som en anka. Då är det ändå 17 veckor kvar😜.

Jag mår bättre än på länge och bebisen sparkar och vänder sig då och då under dagen. Mest på kvällen då jag ska lägga mig. Nu har det tom börjat att synas utanpå magen när den sparkar. Mysigt!


Det nya för denna veckan är mina känslor. Blir väldigt ledsen för ingenting, kan börja gråta för minsta lilla och svartsjuka är något helt nytt för mig. 
Min man är tex ute ikväll med några vänner och det känns i hela kroppen att jag blir avundsjuk för att jag får sitta hemma som en tjockis och ensam fru. Men innerst inne så vet jag att detta bara är tillfälligt då dessa känslor aldrig visat sig på detta vis tidigare. 
Men jag älskar min mage och jag njuter av att se den växa och veta att någon där inne, vem det nu är lever och växer och är någon som vi har skapat. Magiskt!


Denna vaggan har vi fått tagit över att syster och hennes fru. Såå fin! Nu står den i sovrummet och gör oss påminda om att en dag i mörka november så kommer någon ligga och sussa i den. En helt ny liten människa. En liten mini Arezelius ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar